Novinky, Strana 2

Zákaznická podpora

Vážení zákazníci

Od 02.10.2017 jsme pro Vás spustili možnost komunikace s našim internetovým obchodem pomoci Live chatu.

Pokud máte následující dotazy obraťte se pomoci Live chatu na naše zaměstnance:

  •  Dotazy ohledně nabízeného v našem eshopu zboží,
  •  Potřebujete zjistit v jakém stavu je Vaše objednávka,
  •  Dotazy jak provést objednávku,
  •  Dotazy ohledně cen zboží,
  •  Dotazy ohledně způsobu reklamace/vracení zboží,
  •  Jakékoliv jiné dotazy ohledně obsahu našeho eshopu.

Pokud nebude technicky možné odpovědět Vám na dotazy ihned, zanechte nám Váš email a v rámci možnosti budeme postupně odpovídat dle pořadí, v jakém do nás byly odeslané.

Live chat funguje na dva způsoby:

  • Ο Online  – operátor je dostupný a odpověď obdržíte ihned
  • Θ Offline – operátor aktuálně není přítomen – můžete zanechat vzkaz a email na který po přihlášení operátora bude odeslána odpověď.
AKCE na všechny Deky a přechozy

Váženi zákazníci,

Od dne 14.09.2017 nabízíme v akci všechny deky a přehozy na postel. Akce se vztahuje na všechny zákazníky, kteří přidají do nákupního košíku deku nebo přehoz na postel. Sleva počítá se následovně:

Dvě deky nebo přehozy na postel - sleva 5%

Při koupi 3 a  více kusů dek a přehozu na postel - sleva 10%

     Nabízené produkty skvěle se hodí jako dárek! Doporučujeme.       darek TIP

     Deky najdete: https://www.eshopmania.cz/deky/

     Přehozy na postel: https://www.eshopmania.cz/prehozy/

Banner carousel DEKY

Deky jsou také v akci za zvýhodněnou cenu. Sleva 5% a 10% je to akce v měsíci září 2017.

Pokud sleva v košíku nebude správně spočítaná informujte nás a my ručně opravíme pro Vás ceny. 

Objednávku nad 1500 kč Vám doručíme ZDARMA!

Hodnocení

Vážení zákazníci.

Od 01.09.2017 máte možnost ohodnotit produkty, které jste si koupili  v našem eshopu. Hodnocení je určené v tuto chvíli pouze pro registrované zákazníky našeho internetového obchodu. Pokud budete chtít ohodnotit naše výrobky, doporučujeme před zadáním produktu do nákupního košíku o provedení registraci. Po uplynutí 14 dnů od odeslání objednávky na Vaší emailovou adresu obdržíte: Výzvu k hodnocení produktu.  Pomoci odkazu z emailu budete přesměrovaní na stránku výrobku, který jste koupili a následně pomoci hvězdiček proveďte hodnocení produktu.

 

hvezdy5  Perfektní

hvezdy4 Velmi dobrý

hvezdy3 Průměrný

hvezdy2 Špatný

hvezdy1 Nepoužitelný

Váš názor pomůže zlepšit naše služby a poslouží ostatním nakupujícím při výběru vhodného obchodu. Děkujeme.

 

Losování výherců soutěže o sedací vak 2017

5.08.2017 Proběhlo pomoci naše fb stránky eshopmania.cz živé vysílaní v kterém jsme losovali 3 šťastné jména výherců naší FB soutěže. Ceny to: 3 sedací vaky v limitované barevné edici. Soutěž tentokrát byla velmi jednoduchá, stačilo sdílet příspěvek informující o soutěži na naše fb stránce: eshopmania.cz 

Losování výherců: video 

Přesně v 12 hod proběhlo živé vysílaní kde jsme vylosovali jména 3 fb fanoušku naše stránky, kteří sdíleli náš příspěvek na své zdi. Sedací vak v limitované barevné edici vyhráli:

  • Zdeněk Kaněra
  • Veronika Jelečkova 
  • Andrea Koninská

                                                  Srdečně gratulujeme :)

Děkujeme všem za zábavu. Všem, kteří se zapojili do soutěže, tj. sdíleli náš příspěvek na facebooku jako poděkování za účast v zábavě nabízíme slevu 5% na celou objednávku v našem eshopu www.eshopmania.cz Stačí do poznámky pro prodejce napsat kód FBSOUTEZ5 a Váš fb název.

 Jelečkova logo

Recenze Heureka.cz

Vážení zákazníci. Pokud jste nás našli pomoci stránek www.heureka.cz do 10 dnů od objednávky obdržíte email s hodnocením našeho eshopu. Prosíme, věnujte chvilku na vyplněni krátkého dotazníku. Důležité je také vyplnit slovně odpovědí na otázky – pro zákazníky kteří výplni slovní hodnocení pro heuréka.cz nabízíme slevu 5% na příští nakup v našem obchode jako poděkovaní za vyplněny dotazník. Váš názor nás velmi zajímá. Děkujeme

Pro získání slevy je třeba napsat v poznámce pro prodejce číslo Vaši původní objednávky a kód SLEVAHEUREKA5

Informace pro zákazníky

Vážení zákazníci.

Před odesláním objednávky prosíme o důkladnou kontrolu doručovací adresy a hlavně emailové adresy, na kterou následně obdržíte potvrzení objednávky a důležité informace ohledně doručení zboží.

Předem děkujeme.